wtorek, 9 września 2008

Weź udział w duchowej walce. Wesprzyj blog

Bloga prowadzę od grudnia 2007 roku. Z waszych świadectw wynika, że dla wielu osób stał się on źródłem zachęty, duchowej, teologicznej inspiracji, poszukiwań. Serdecznie dziękuję za każdy sygnał świadczący o tym, że regularnie wchodzicie na tą stronę, a moje pisanie tutaj ma sens i pomaga wam spoglądać na życie, świat, Biblię oczami wiary w szerszy niż dotychczas sposób.

Nauczanie poprzez blog jest częścią mojej służby, przywileju siania ziaren ewangelii, szerzenia Bożego Królestwa w czasach i w świecie, który bardzo często jest nieprzyjazny chrześcijaństwu, szczególnie w wydaniu historycznego, konserwatywnego protestantyzmu. Nie trzeba być pastorem, ewangelistą, misjonarzem by brać udział w tych duchowych zmaganiach. Każdy z nas we własnym zakresie może i powinien być świadkiem zmartwychwstałego i żyjącego Chrystusa. Możecie jednak modlić się o moją służbę (bardzo tego potrzebuję) oraz (jeśli uważacie ją za wartościową) współuczestniczyć w niej pomagając finansowo. Każdy wasz dar będzie dla mnie wielką zachętą i pomocą.

Pismo Święte mówi:  "(...) kto sieje obficie, obficie też żąć będzie. Każdy, tak jak sobie postanowił w sercu, nie z żalem albo z przymusu; gdyż ochotnego dawcę Bóg miłuje. A władny jest Bóg udzielić wam obficie wszelkiej łaski, abyście, mając zawsze wszystkiego pod dostatkiem, mogli hojnie łożyć na wszelką dobrą sprawę, jak napisano: Szczodrze rozdaje, udziela ubogim, Sprawiedliwość jego trwa na wieki". - 2 Koryntian 9:6-9

Jeśli uznasz, że finansowe wsparcie mojej służby na tym blogu (i nie poza nim) jest godne tego by "hojnie łożyć na wszelką dobrą sprawę" możesz wpłacić dowolną kwotę na poniższe konto:


Paweł Bartosik
Gdańsk
Nr konta: 07 2340 0009 1040 4010 0002 2312
(z dopiskiem "blog pastora Pawła Bartosika").


Za wszelkie ofiary serdecznie dziękuję.