czwartek, 20 maja 2010

Służby

Kościół w Gdańsku
Od 2007 r. jestem pastorem Ewangelicznego Kościoła Reformowanego w Gdańsku należącego do Konfederacji Kościołów Reformowanych w Polsce (KKR) oraz Confederation of Reformed Evangelical Churches (CREC).

Reformacja w Polsce
Od 2006 r. jestem redaktorem ogólnopolskiego kwartalnika "Reformacja w Polsce".

Doktorat
Piszę doktorat będąc na Studiach Doktoranckich w Zakresie Pedagogiki i Nauk o Polityce na Uniwersytecie Gdańskim. Temat mojej rozprawy: "Edukacja domowa jako ideologia edukacyjna". Edukacją domową wraz z żoną zajmujemy się również od strony praktycznej ucząc w ten sposób naszą najstarszą córkę - Zuzię.

Muzyka
Śpiewam i gram w zespole rockowym Krótka Piłka.

Strony
Niniejszy blog prowadzę od 2007 r. Prócz niego jestem autorem internetowych akcji "Święta bez jaj", "Święta bez szopki" oraz (z naszymi kościołami) RatujmyDzieci.pl

Stowarzyszenia
Jestem członkiem Stowarzyszenia Edukacji Domowej w Polsce oraz Biblijnego Towarzystwa Kreacjonistycznego

Reformacja TV
Od 2008 r. prowadzę kanał naszych kościołów ReformacjaTV na youtube.com